Reporter: Uszyte z emocji

Ruszyła ogólnopolska akcja marketingowa marki Reporter "Uszyte zEmocji".

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Chcemy w niekonwencjonalny sposób zaangażować ludzi do udziałuw tym niestandardowym, długoterminowym przedsięwzięciu. Każdy z nasmoże kreować ten projekt po swojemu - mówi nam Marek Szostak PRManager z Działu Marketingu marki Reporter.

Za pomocą fotografii, tekstu, plików wideo Reporter planujestworzyć galerię, która pozwoli utrwalić ludziom ich najwspanialszewspomnienia związane z ubraniami. Jak podaje Szostak marka ciuchanie ma znaczenia - liczą się emocje. Projekt rozłożony jest wczasie i będzie ewoluował do przyszłego roku na różnychpłaszczyznach komunikacji.

Autorami kampanii wizerunkowej "Uszyte z Emocji" jest DziałMarketingu Reportera. Sesję wyprodukowała agencja Shoot Me, zdjęciawykonał Jacek Kołodziejski.

Specjalnie na potrzeby akcji uruchomiona została stronainternetowa - www.reportermag.pl/uszytezemocji,na której można przesyłać filmy, zdjęcia swoich ubrań, z opisememocji, jakie się z nimi wiążą. Kampania w tej chwili obejmujezasięgiem ogólnopolską sieć sklepów Reportera oraz prasę: Logo,Avanti, Dziewczyna, Popkorn, Aktivist, Ultramaryna.

Do współpracy przy projekcie zaangażowano Mietalla Walusia -muzyka, wokalistę grup Negatyw, Penny Lane i Lenny Valentino,stałego współpracownika Katarzyny Nosowskiej oraz Artura Rojka.Promocji projektu towarzyszy ogólnopolska trasa koncertowa muzyka,która obejmie największe miasta Polski.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?