Resort infrastruktury ekspresowo szuka domu mediowego do kampanii „Prosto do funduszy”

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje wznowić kampanię pod hasłem „Prosto do funduszy”. W ekspresowym tempie szuka firmy, która na potrzeby tych działań kupi czas i powierzchnię reklamową w mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania „Prosto do funduszy”, promująca źródła informacji o funduszach europejskich, prowadzona była wiosną br. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiadała wybrana w drodze przetargu agencja Eskadra.

Teraz Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje kolejny etap akcji, który ma być realizowany od 4 października do 10 grudnia br. Dlatego szuka firmy, która zajmie się na potrzeby zaplanowanych działań zakupem mediów: czasu reklamowego w ogólnopolskich, tematycznych i regionalnych stacjach telewizyjnych oraz rozgłośniach radiowych.

Postępowanie prowadzone jest w formie konkursu w trybie ekspresowym. Ogłoszono go w miniony piątek 11 września, w godzinach popołudniowych. Zainteresowane firmy mają czas na składanie swoich ofert do najbliższego czwartku, 17 września. Biorąc pod uwagę, że między tymi datami był weekend, firmy te mają fizycznie zaledwie niespełna 5 dni roboczych na przygotowanie ofert.

Resort wymaga by emisja spotów w ramach kampanii w telewizjach zaczynała się w niedzielę, a kończyła w czwartek. W telewizji ma być emitowanych 19 różnych spotów, o długości 15 i 30 sekund, w stacjach radiowych - jeden spot 30-sekundowy.

Budżet na zakup mediów wynosi ponad 5,5 mln zł brutto, z czego 5,17 mln zł przeznaczono na zakup czasu reklamowego w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]