Resort infrastruktury ekspresowo szuka domu mediowego do kampanii „Prosto do funduszy”

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje wznowić kampanię pod hasłem „Prosto do funduszy”. W ekspresowym tempie szuka firmy, która na potrzeby tych działań kupi czas i powierzchnię reklamową w mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania „Prosto do funduszy”, promująca źródła informacji o funduszach europejskich, prowadzona była wiosną br. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiadała wybrana w drodze przetargu agencja Eskadra.

Teraz Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje kolejny etap akcji, który ma być realizowany od 4 października do 10 grudnia br. Dlatego szuka firmy, która zajmie się na potrzeby zaplanowanych działań zakupem mediów: czasu reklamowego w ogólnopolskich, tematycznych i regionalnych stacjach telewizyjnych oraz rozgłośniach radiowych.

Postępowanie prowadzone jest w formie konkursu w trybie ekspresowym. Ogłoszono go w miniony piątek 11 września, w godzinach popołudniowych. Zainteresowane firmy mają czas na składanie swoich ofert do najbliższego czwartku, 17 września. Biorąc pod uwagę, że między tymi datami był weekend, firmy te mają fizycznie zaledwie niespełna 5 dni roboczych na przygotowanie ofert.

Resort wymaga by emisja spotów w ramach kampanii w telewizjach zaczynała się w niedzielę, a kończyła w czwartek. W telewizji ma być emitowanych 19 różnych spotów, o długości 15 i 30 sekund, w stacjach radiowych - jeden spot 30-sekundowy.

Budżet na zakup mediów wynosi ponad 5,5 mln zł brutto, z czego 5,17 mln zł przeznaczono na zakup czasu reklamowego w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski