Resort sprawiedliwości chce zatrudnić ekspertów od marketingu i promocji

Departament Funduszu Sprawiedliwości poszukuje ekspertów z zakresu marketingu i promocji, posiadających doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych. Chce ich zatrudnić na umowy zlecenia, które będą zawarte do końca listopada tego roku – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zadaniem eksperta zewnętrznego będzie wsparcie merytoryczne w zakresie planowania i prowadzenia akcji informacyjnych, edukacyjnych oraz realizacji kampanii społecznych informujących o zadaniach i celach Funduszu Sprawiedliwości.

Osoba taka będzie odpowiadać m.in. za planowanie strategii działań PR i komunikacji medialnej, współpraca przy planowaniu strategii kampanii społecznej oraz planowaniu długofalowych działań promocyjnych Funduszu w celu zapewnienia ich synergii z realizowanymi wcześniej kampaniami społecznymi Funduszu Sprawiedliwości. Będzie też wspierać merytorycznie i doradzać w zakresie działań PR, kryzysów komunikacyjnych, strategii promocyjnych realizowanych w ramach kampanii i innych działań podejmowanych przez Fundusz Sprawiedliwości.

Do zadań ekspertów należeć będzie również współpraca przy realizacji spotów i audycji telewizyjnych oraz radiowych –w szczególności dbałość o ich estetykę, merytoryczny aspekt, realizację od strony technicznej itp.

Resort nie podaje na obecnym etapie warunków finansowych takiej współpracy. Zainteresowane osoby mogą składać swoje oferty za pośrednictwem specjalnego formularza, zawierające opis doświadczenia zawodowego oraz wstępną wycenę usług, które będą świadczyć dla Ministerstwa Sprawiedliwości. Mają na to czas do końca maja br.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej