Rewolucja w badaniach telemetrycznych

Jak poznać zwyczaje konsumenckie polskich telewidzów, a jednocześnie przeprowadzić badanie oglądalności?

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

TV SCAD to nazwa nowego projektu TNS OBOP, który pozwala na szczegółową analizę zwyczajów i zachowań konsumentów, przeprowadzoną w ramach badania telemetrycznego.

TV SCAD (z ang. TeleVision Single Source Consumer Audience Data) jest integralną częścią badania oglądalności prowadzonego przez TNS OBOP. W ramach projektu eksperci TNS OBOP pytają uczestników badania telemetrycznego m. in. o miejsce oraz częstotliwość zakupu produktów żywnościowych, medycznych, higienicznych, finansowych, a także o korzystanie z usług telefonicznych i transportowych. Na podstawie TV SCAD określono m.in., że wśród osób często pijących kawę pasmem reklamowym o najliczniejszej widowni jest tzw. prime-time, czyli godziny między 20:00 do 23:00.

"TV SCAD - efekt czteroletniej pracy ekspertów TNS OBOP - to rewolucja na polskim rynku badań telemetrycznych. Dane dotyczące oglądalności programów telewizyjnych oraz zwyczajów widzów pochodzą z jednego źródła, co stanowi ogromną zaletę wzbogaconego badania telemetrycznego. Wiedza o konsumentach jest na wagę złota podczas analizy, planowana i zakupu kampanii telewizyjnych. Dzięki TV SCAD firmy zyskują pewność, że reklama ich produktu trafia do właściwej grupy telewidzów" - wyjaśnia Dariusz Rocki z TNS OBOP.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski