Rewolucja w grupie "Infor"

Grupa Wydawnicza "Infor" stawia na reklamę.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Centrum Reklamy Gazety Prawnej i Centrum Rozwoju Reklamy to dwie nowe struktury, powołane w tym tygodniu w Grupie Wydawniczej Infor. Zastąpiły one dotychczasowe Centrum Reklamy. Celem zmian jest uzyskanie znacznego wzrostu udziału produktów INFOR-u w rynku reklamowym. Dotyczyć to ma zwłaszcza dziennika "Gazeta Prawna".

Dyrektorem Centrum Reklamy "Gazety Prawnej" został Marcin Donimirski. Jest on odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej w tym dzienniku.  Marcin Donimirski ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą reklamy, zdobyte między innymi na stanowisku dyrektora biura reklamy "Pulsu Biznesu". Powołanie nowej struktury to kontynuacja polityki rozwoju reklamy w dzienniku "Gazeta Prawna".

Drugą nową strukturą w INFOR-ze jest Centrum Rozwoju Reklamy, którego dyrektorem został Bartłomiej Ślusarczyk, dotychczasowy dyrektor Centrum Reklamy. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej m.in. w publikacjach profesjonalnych, kalendarzach, na nośnikach elektronicznych oraz w nowych produktach Grupy Wydawniczej INFOR S.A - informuje Marcin Malinowski, rzecznik prasowy firmy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe