Reżyser Michał Toczek dołącza do bluebird artists

Michał Toczek, zasila dział reżyserów fabularnych impresariatu bluebird artists.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Michał Toczek to reżyser młodego pokolenia, absolwent Szkoły Filmowej w Łodzi. Jest autorem krótkometrażowych filmów pokazywanych i nagradzanych w kraju i za granicą oraz spotów społecznych i reklam.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rezyser-rafal-skalski-bluebird-artists ##

Jego fabularna etiuda „Martwe Małżeństwo” otrzymała wiele nagród na polskich festiwalach – m.in. Srebrnego Lajkonika na Krakowskim Festiwalu Filmowym, Grand Prix Konkursu Filmów Krótkich na olsztyńskim WAMA Festivalu oraz kilkanaście innych nagród i wyróżnień na festiwalach takich jak Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym, Młodzi i Film w Koszalinie i wielu innych. Film pokazywany był również na zagranicznych festiwalach, m.in. w Leuven i Tiranie.

Pracował jako II reżyser planowy filmu „Moje wspaniałe życie” Łukasza Grzegorzka oraz „Słoń” Kamila Krawczyckiego. Jego debiut dokumentalny pt. “Strawberry boys”, pokazywany na festiwalach w kraju i za granicą, otrzymał nagrodę za najlepszy montaż na Krakowskim Festiwalu Filmowym oraz wyróżnienie na lubuskim Lecie Filmowym w Łagowie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji