Ringier Axel Springer Polska z multimedialnymi reklamami w serwisach mobilnych

Biuro reklamy online Ringier Axel Springer Polska wprowadziło nowy cennik reklam w swoich serwisach mobilnych. W ofercie pojawiły się także zaawansowane formaty reklamowe, tzw. rich media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wśród czternastu zaawansowanych formatów rich media dostępne są m.in. różne formy prezentacji materiałów wideo. Oferta obejmuje osiem mobilnych wersji serwisów i jedenaście aplikacji mobilnych z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

- Nasze biuro reklamy online odczuwa od pewnego czasu zwiększone zainteresowanie reklamą mobilną, zarówno ze strony domów mediowych, jak i klientów końcowych. Staramy się sprostać ich oczekiwaniom, dlatego wciąż poszerzamy naszą ofertę. Do końca roku mamy zamiar wprowadzić jeszcze kilka nowych możliwości reklamowych w obrębie naszego mobilnego portfolio - mówi Andrzej Kamiński, dyrektor reklamy online w Ringier Axel Springer Polska.

grafika

Serwisy mobilne wydawcy przyciągają miesięcznie ponad 461 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują w sumie 4,2 mln odsłon (dane Smart AdServer za czerwiec 2012 roku).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych