RMF FM, Radio ZET i Eska to najchętniej słuchane radia w godzinach wieczornych

W I kwartale 2014 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w godzinach wieczornych (19.00 - 21.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pozycję lidera wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach wieczornych (19.00 - 21.59) zajmuje RMF FM, której udział w I kwartale 2014 roku wyniósł 20,9 proc. (po spadku względem I kwartału 2013 roku o 2,9 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost z 11,8 proc. do 13,0 proc. udziału). Z kolei ostatnia pozycja podium należała do Eski (spadek z 13,2 proc. do 10,6 proc. udziału).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana