Rob Hernandez global brand directorem Firefly

Rob Hernandez objął stanowisko brand directora sieci Firefly, którą utworzyła niedawno firma Millward Brown. Taką samą funkcję będą pełnić jeszcze cztery osoby.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rob Hernandez jako brand director sieci Firefly będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie inicjatyw wspierających krótko- i długoterminową strategię jej rozwoju. Firefly działa od września ub.r., a już w październiku zadebiutowała na polskim rynku (więcej na ten temat).

Hernandez przez ostatnie osiem lat pracował jako dyrektor zarządzający Greenfield Consulting Group, która obecnie należy do sieci Firefly, reprezentując w niej Amerykę Północną. Zajmował się badaniami dotyczącymi wielu kategorii, a także prowadzeniem sesji kreatywnych, pracami nad rozwojem marek oraz oceną ich komunikacji.

W najbliższym czasie jeszcze cztery osoby obejmą funkcję brand directora Firefly. – Będą one w skali globalnej odpowiedzialne za rozwój i sukces handlowy naszych najważniejszych rozwiązań badawczych dla klientów – opisuje Eileen Campbell, prezes Millward Brown.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały