Robert Gawliński zapowiada 'koniec Wilków'

W telewizji i internecie kończy się niestandardowa kampaniapromocyjna proekologicznej fundacji WWF. W ramach akcji piosenkarzRobert Gawliński zapowiedział "koniec Wilków".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Niestandardowa kampania promocyjna WWFrozpoczęła się 11 czerwca, kiedy piosenkarz RobertGawliński zamieścił na swojej stronie internetowejoświadczenie zatytułowane "Koniec Wilków". "To smutne, ze po tyluwspólnych latach nie potrafimy być razem, ale istnieje ogromnykonflikt interesów i być może nie zobaczycie już wilków" - napisał.Deklaracja została przez internetowe serwisy plotkarskie uznana zazapowiedź końca zespołu, pojawiła się też na innych stronach(tvn24.pl oraz witryny z pakietu eko w sieci AdNet). Kulminacjąkampanii było wyjaśnienie Roberta Gawlińskiego w programie "Dzieńdobry TVN", że chodziło mu o prowadzone przez WWF działania narzecz ochrony polskich wilków, którym grozi wyginięcie.

Strategię kampanii przygotowała agencjaHypermedia, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy Hyperhouse of Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber