Robert Mazurek odchodzi z „Rzeczpospolitej”

Dziennikarz Robert Mazurek z końcem bieżącego roku odchodzi z dziennika „Rzeczpospolita”, na łamach którego publikował felietony.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

O zmianie Robert Mazurek poinformował na portalu X (dawniej Twitter). „Moje felietony i „Wina Mazurka” będą się tam ukazywały do końca roku. Od stycznia inny adres, będę informował. Odchodzę bez konfliktu, podziękowaliśmy sobie i uścisnęli dłonie” – napisał dziennikarz. 

Dodał, że jego decyzja nie ma związku z zaangażowaniem w projekt Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego.

Trzy lata temu Robert Mazurek zawiesił współpracę z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, dla której przeprowadzał wywiady do weekendowych wydań. - Może jednak znudzi mnie się bezczynność i wrócę? - sugerował.

Od września 2016 roku Mazurek jest od poniedziałku do piątku gospodarzem porannych wywiadów w RMF FM. W lipcu br. zaczął prowadzić audycję „Mazurek słucha” w radiowej Dwójce, z końcem ub.r. Polskie Radio nie przedłużyło z nim umowy. - Od początku grudnia mam podpisaną umowę na następne miesiące, zdążyłem nawet nagrać rozmowę, która miała być wyemitowana 7 stycznia. Prezes Kamińska usłyszała jednak w RMF-ie (to dobrze, że słucha uczciwego radia) moje rozmowy i po 3 tygodniach, na podpisanej przez siebie umowie (!) dopisała „Nie wyrażam zgody” - relacjonował to dziennikarz.

Od 2021 roku Mazurek współpracował też z Kanałem Sportowym, razem z Krzysztofem Stanowskim prowadził cotygodniowy program satyryczny. Obaj pożegnali się z Kanałem w połowie października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały