Robert Wypych odpowiada za projekt Xtreme KiDS

Robert Wypych wzmacnia struktury Xtreme Brands i będzie odpowiadał za rozwój Xtreme KiDS – sal zabaw dla dzieci, które wspierają aktywność fizyczną dzieci i ich rodziców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Robert Wypych odpowiada za projekt Xtreme KiDS
Robert Wypych

- Cieszy mnie możliwość współpracy z tak ambitną marką jak Xtreme. Jej potencjał potwierdza nie tylko imponująca liczba otwarć klubów Xtreme Fitness Gyms przez kolejnych franczyzobiorców, ale też podejmowanie się istotnych społecznie projektów dla dzieci w postaci Xteme Kids. Liczę, że moje wieloletnie doświadczenie przyczyni się do rozwoju konceptu na rynku polskim – mówi Robert Wypych, managing director, Xtreme KiDS. 

Robert Wypych w ostatnich latach zajmował kierownicze stanowiska, pracując dla marek takich jak ECCO, Guess, Pandora czy Vision Express. Zajmował się wprowadzaniem marek na nowe rynki, w tym rozwojem sprzedaży i rozwojem sieci handlowej działającej w modelu franczyzowym w regionie CEE, Kaukazu i Azji Centralnej. Uczestniczył także w rozwijaniu start-upu, w którym tworzył strategię rozwoju biznesu i organizacji, budował struktury i skalował sieć punktów sprzedaży.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?