Romance TV: z Atmedia do TVN Media

Spółka TVN Media będzie od stycznia 2015 roku odpowiadać za sprzedaż reklam w kanale filmowym Romance TV, należącym do Mainstream Networks Holding GmbH & Co.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotąd za jego obsługę reklamową odpowiadała firma Atmedia, ale jej polski oddział zostanie wkrótce zlikwidowany (więcej na ten temat).

Romance TV to nadający od 2010 roku satelitarny kanał z filmami i serialami za kobiet. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od kwietnia do listopada br. jego udział w rynku w grupie 16-49 wyniósł 0,2 proc.

Z oferty Atmediów do TVN Media od przyszłego roku przechodzą też kanały Power TV (dowiedz się więcej) i TVS (więcej o tym).

Oferta Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media i obejmuje 48 kanałów telewizyjnych. Ich udział w rynku w listopadzie br. w grupie 16-49 uplasował się na poziomie 24,3 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej