Romeo i Julia - nowe oferty RRM-u

Od 12 października 2005 RRM wprowadziło dwie nowe oferty handlowe Romeo i Julia.

pr-matteo
pr-matteo
Udostępnij artykuł:

W skład Zet Romeo wchodzą: Radio Zet, Radiostacja oraz sieć Eska (35 stacji, w tym Eska Rock i Gold FM Toruń). Oferta ta skierowana jest głównie do słuchaczy w wieku 15-35 lat.

Zet Julia stanowią Radio Zet, Radio Wawa oraz Pakiet 44 stacji lokalnych. Główną grupą docelową tego produktu są osoby dorosłe, mieszkające w miastach.

Obie oferty ważne są do 31 stycznia przyszłego roku. RRM tłumaczy utworzenie nowych ofert sukcesem letniej propozycji – Barometru.

pr-matteo
Autor artykułu:
pr-matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?