Roszady w biurze reklamy „Super Expressu”

Izabela Ozga została dyrektorem utworzonego w biurze reklamy “Super Expressu” (Murator) działu klientów bezpośrednich, natomiast Alicja Bugajska objęła w biurze funkcję dyrektora new business.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dział klientów bezpośrednich powstał z połączenia oddziałów regionalnych biura reklamy z działem warszawskim. Izabela Ozga, która kierować będzie nową jednostką, z “Super Expressem” związana jest od ponad sześciu lat. Przez ostatnie cztery lata była dyrektorem sprzedaży działu warszawskiego.

Dotąd za oddziały regionalne odpowiadała Alicja Bugajska, która od 2011 roku piastowała funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej. Teraz objęła ona nowe stanowisko dyrektora new business w dziale współpracy z klientami agencyjnymi i strategicznymi.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Super Expressu” w kwietniu br. wyniosła 159 206 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2