Roszady w biurze reklamy „Super Expressu”

Izabela Ozga została dyrektorem utworzonego w biurze reklamy “Super Expressu” (Murator) działu klientów bezpośrednich, natomiast Alicja Bugajska objęła w biurze funkcję dyrektora new business.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dział klientów bezpośrednich powstał z połączenia oddziałów regionalnych biura reklamy z działem warszawskim. Izabela Ozga, która kierować będzie nową jednostką, z “Super Expressem” związana jest od ponad sześciu lat. Przez ostatnie cztery lata była dyrektorem sprzedaży działu warszawskiego.

Dotąd za oddziały regionalne odpowiadała Alicja Bugajska, która od 2011 roku piastowała funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej. Teraz objęła ona nowe stanowisko dyrektora new business w dziale współpracy z klientami agencyjnymi i strategicznymi.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Super Expressu” w kwietniu br. wyniosła 159 206 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych