470 tys. widzów „Rozmowy Piaseckiego” w sezonie 2020/2021, udział programu wyniósł 14 proc.

W sezonie 2020/2021 „Rozmowę Piaseckiego” śledziło średnio 470 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
470 tys. widzów „Rozmowy Piaseckiego” w sezonie 2020/2021, udział programu wyniósł 14 proc.

Średnia oglądalność „Rozmowy Piaseckiego” w okresie od 31 sierpnia 2020 roku do 15 lipca 2021 roku wyniosła 470 tys. osób, co przełożyło się na 14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 27 października ub.r. - obejrzało je 699 tys. widzów.

grafika

Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Piaseckiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta miała w tym paśmie 7,58 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (3,51 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 był zdecydowanym liderem.

grafika

Piasecki zastąpił Rymanowskiego

„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września 2018 roku program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-sezon-2020-2021-monika-olejnik-opinie,7170153142601345a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej