470 tys. widzów „Rozmowy Piaseckiego” w sezonie 2020/2021, udział programu wyniósł 14 proc.

W sezonie 2020/2021 „Rozmowę Piaseckiego” śledziło średnio 470 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
470 tys. widzów „Rozmowy Piaseckiego” w sezonie 2020/2021, udział programu wyniósł 14 proc.

Średnia oglądalność „Rozmowy Piaseckiego” w okresie od 31 sierpnia 2020 roku do 15 lipca 2021 roku wyniosła 470 tys. osób, co przełożyło się na 14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 27 października ub.r. - obejrzało je 699 tys. widzów.

grafika

Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Piaseckiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta miała w tym paśmie 7,58 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (3,51 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 był zdecydowanym liderem.

grafika

Piasecki zastąpił Rymanowskiego

„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września 2018 roku program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-sezon-2020-2021-monika-olejnik-opinie,7170153142601345a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem