„Roztańczona Polska” hitem TVP3

Koncerty w ramach pierwszej edycji „Roztańczonej Polski - letniej trasy TVP” oglądało średnio 483 tys. widzów. Transmisje kilkukrotnie podniosły średnie dobowe udziały TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Roztańczoną Polskę - letnią trasę TVP” na antenie TVP3 oglądać można było w niedziele po godz. 20.00, w okresie od 14 maja do 24 września 2023 roku. Z kolei finał został pokazany wyjątkowo w sobotę, 30 września o 20.00.

Średnia widownia nadawanych na żywo koncertów wyniosła 485 tys. osób, co przełożyło się na 4,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,07 proc. w grupie 16-49 oraz 2,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 701 tys. oglądających, zgromadził koncert, który odbył się 30 lipca w Sochaczewie. Finał pierwszego sezonu serii „Roztańczonej Polski” odbył się w sobotę, 30 września o 20.00 widowiskiem zrealizowanym w ramach koncertu z PGE Narodowego. Koncert pokazany w TVP3 śledziło 461 tys. widzów (odpowiednio 3,82 proc., 2,36 proc. i 2,28 proc. udziału).

grafika

Specjalny koncert

„Roztańczona Polska” to łącznie 18 koncertów w różnych miastach w Polsce, takich jak: Bogatynia, Gorzów Wielkopolski, Stalową Wolę, Łomżę, Gryfino, Łowicz, Ostrów Wielkopolski, Jaworzno, Władysławowo, Chełmno, Sochaczew, Zamość, Myślenice, Opole i Kielce, a także w Wilnie, Dyneburgu i Solecznikach.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta