Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)

Do 9 grudnia potrwa nowa kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przestrzegająca przed nadmierną prędkością na drogach. Celem działań realizowanych w tym roku pod hasłem „Nie skreślaj życia tak prędko” jest poprawa bezpieczeństwa na drogach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)

Działania KRBRD podejmują próbę walki z prędkością wśród kierujących.  - Uważam, że rozpoczynamy jedną z najważniejszych batalii o umysły polskich kierowców, akcję „Nie skreślaj życia tak prędko”. Prędkość oraz jej niedostosowanie do warunków panujących na drodze to jedna z najczęstszych przyczyn wypadków na polskich drogach i to jest największe zagrożenie dla życia i zdrowia naszych obywateli - powiedział  wiceminister infrastruktury Marek Chodkiewicz.

W programie na lata 2014 - 2023 na drogi krajowe przeznaczona zostanie kwota w wysokości 135 mld zł. W przyszłym roku kolejnych 6 mld zł ma zostać zainwestowanych w budowę i modernizację dróg samorządowych.Z danych przywołanych przez KRBRD wynika, że z powodu nadmiernej prędkości w Polsce w ponad 7 tys. wypadków rocznie ginie prawie 800 osób, a rannych jest prawie 9 tys. osób.

W spotach zwrócono głównie uwagę na to, jakie są konsekwencje nadmiernej prędkości i tego jak ta prędkość wpływa na uczestników ruchu drogowego.

 

Działania reklamowe prowadzone będą do 9 grudnia br. w telewizji (m.in. w TVN), rozgłośniach radiowych, w kinach oraz na billboardach zlokalizowanych w tych miejscach, gdzie wypadki zdarzały się bardzo często.

Obsługą mediową kampanii (outdoor, internet, kina, social media), działaniami w internecie zajęła się agencja reklamowa DSK. Za realizację kampanii odpowiadają też agencje Mr Target i JU. Natomiast przygotowaniem koncepcji kreatywnej akcji oraz produkcją spotu telewizyjnego i radiowego zajęła się agencja Apella.

KRBRD co roku prowadzi akcje uświadamiające zarówno kierowcom, jak i pieszym to, czym skutkuje niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drogach i edukuje o szeroko pojętym bezpieczeństwie wśród uczestników ruchu drogowego. W ub.r. służyły temu takie kampanie, jak „Bądźmy bezpieczni na drodze”, „Kierujesz życiem”, a dwa lata temu akcja pod hasłem „...nie dochodź, żyj!”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję