Ruszył projekt ZenCard w ramach grupy kapitałowej PKO BP

Kilka miesięcy po zakupie przez PKO Bank Polski spółki fintechowej ZenCard, zakończyła się jej integracja techniczna z siecią terminali eService. Jednocześnie ostała uruchomiona platforma ZenCard 2.0, na bazie której ruszyła kampania promocyjna dla Makro i Visa.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ruszył projekt ZenCard w ramach grupy kapitałowej PKO BP
Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP

PKO Bank Polski sfinalizował zakup spółki fintechowej ZenCard w styczniu 2017 r., pozyskując tym samym platformę do tworzenia przez sprzedawców programów rabatowo-lojalnościowych, umożliwiającą jednocześnie wirtualizację kart lojalnościowych.

Platforma lojalnościowa ZenCard została zintegrowana z systemami eService, agenta rozliczeniowego z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, co dało możliwość oferowania usługi dodanej zarówno mniejszym, jak i dużym sieciom handlowym.

4 sierpnia ruszyła promocja marketingowa Visa i Makro działająca w oparciu o rozwiązanie dostarczane przez ZenCard. W każdy weekend do 3 września br. klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni Makro będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł, przy czym liczba bonów jest ograniczona. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta