Ruszył VUMag.pl - luksusowy serwis kobiecy Onetu

Grupa Onet uruchomiła skierowany do kobiet serwis VUMag.pl (Very Unique Magazine). Witryna ma charakter premium, a współpracują z nią m.in. Joanna Horodyńska i Anją Rubik, a także magazyny „Art&Business”, „KMag”, „Existence” czy „Exclusiv”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

VUMag.pl (czyli „Very Unique Magazine”) poświęcony jest różnym dziedzinom, którymi interesują się kobiety: modzie, urodzie, designowi, kuchni, kulturze, psychologii i podróżom. Grupa docelowa strony to kobiety w wieku 25-45 lat o średnim i wyższym statusie społecznym. VUMag.pl jest pozycjonowany jako serwis luksusowy, w odróżnieniu od działu kobieta.onet.pl, mającego charakter poradnikowy i mainstreamowy. Serwis redaguje 7 osób. Wydawcą jest Karolina Wierzbińska, szefową działu Moda - Anna Puślecka, a całością zarządza Urszula Majewska, dyrektor pionu lifestyle’owego Grupy Onet. Na stałe współpracują z witryną, publikując w niej swoje teksty, modelki Anja Rubik i Kate Rozz, psycholog Maria Rotkiel, projektantka Joanna Przetakiewicz oraz dziennikarka Olga Kozierowska. Ponadto na stronie zamieszczane są artykuły pochodzące z magazynów takich jak „Art&Business”, „KMag”, „Vestal Magazine”, „Existence” czy „Exclusiv”. Niebawem do tej grupy dołączą kolejne czasopisma. Grupa Onet nie informują, czy start VUMag.pl będą wspierać działania reklamowe ani jakie ma oczekiwania co do popularności serwisu. Według Megapanelu PBI/Gemius, w październiku ub.r. wszystkie lifestyle’owe strony Grupy Onet odwiedziło 6,1 mln użytkowników, którzy wykonali ponad 300 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane). Onet jest liderem tej kategorii, nieznacznie wyprzedzając Wirtualną Polskę i Orange.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu