Ryś, wiewiórka i jeż w kampanii faktury elektronicznej TP

Telekomunikacja Polska rozpoczęła internetową kampanię promującą ekologiczną fakturę elektroniczną. Bohaterami akcji – opartej na serwisie naturaTP.pl – są ryś, wiewiórka i jeż.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej właśnie internetowej kampanii promującej fakturę elektroniczną animowani bohaterowie: ryś Puszczyński, wiewiórka Rudnicka i jeż Jeremi w zabawny sposób przekonują, że warto skorzystać z tego rozwiązania. W ramach akcji na stronie naturaTP.pl można zagłosować na jedną z tych postaci jako eko-ambasadora e-faktury, a także zamówić tę usługę za pomocą formularza elektronicznego. Kampania obejmuje również konkurs SMS-owy z nagrodami oraz specjalny profil na Facebooku.

grafika

Ponadto akcja – zaplanowana przez Telekomunikację Polską do połowy września – jest prowadzona w formie reklam na stronach takich jak m.in. Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Nasza-klasa.pl i Wykop.pl. Serwis naturaTP.pl przygotowała Hello Rossegger, a za jego profil na Facebooku odpowiada agencja Webola.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style