Rzeczywiste sytuacje na porodówkach w świątecznej kampanii Pampers (wideo)

Koncern Procter&Gamble w nowej, świątecznej kampanii marki pieluch Pampers odszedł od dotychczas pokazywanego cudownego macierzyństwa czy małych, słodkich niemowlaków. Zastąpił je realnymi scenami z sal porodowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W trwającym ponad pół minuty spocie zatytułowanym „Un-silent night” nie ma tak charakterystycznych dla marki Pampers słodkich bobasów w pieluchach czy rozanielonych matek tulących swoje potomstwo. W tegorocznej świątecznej reklamie marka pokazuje realne sytuacje dziejące się na salach porodowych. Jest krzyk, płacz, ból rodzących kobiet, zamieszanie, gonitwa, ale i mobilizacja personelu, radość matek podczas narodzin, łzy radości, śmiech.

Film ma być hołdem złożonym położnym i ich ciężkiej pracy. Ma pokazywać, jakim są oparciem i ile pomocy oferują rodzącym kobietom.

Tłem muzycznym do reklamy jest kolęda „Cicha noc”. Za kreację reklam odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję