S4 prowadzi nową kampanię Orofaru

Agencja Reklamowa S4 prowadzi kampanię promującą nową postać leku Orofar - produkowanego przez Novartis Poland Sp. z o.o.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W wyniku przetargu Novartis podpisał z S4 bezterminową umowę na obsługę kampanii reklamowej leku Orofar. W konkursie Agencja pokonała trzech rywali: Marketing & Media - agencję odpowiedzialną dotąd za obsługę reklamową marki oraz Peppermint Medical i IQ Marketing.

- O wygranej zadecydowała innowacyjność przedstawionej przez S4 strategii marketingowej produktu oraz zrozumienie briefu - czytamy w komunikacie.

S4 zajmuje się kreacją z zakresu działań BTL oraz ATL. Agencja ma za zadanie nie tylko wypromowanie nowej postaci leku, ale również rekomendację dostępnego już na rynku leku Orofar w tabletkach dla dorosłych. Za strategię i kreację całości przedsięwzięcia odpowiada Michael Heidtman, team creative leader.

Kampania, skierowana do lekarzy, farmaceutów i pacjentów, rozpoczęła się we wrześniu br. Media do kampanii planuje Media Edge: CIA.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski