Safari, Chromei i IE w górę na urządzeniach mobilnych, przeglądarka Androida i Opera Mini tracą

Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa na telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w marcu br. wzrost udziału w rynku. Zyskały także Google Chrome i Internet Explorer, a straciły przeglądarka Androida i Opera Mini.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych Net Applications wynika, że w marcu br. Safari miała 53,91 proc. udziału w rynku - o 0,39 pkt. proc. mniej niż w lutym.

W tym samym czasie wzrósł także udział znajdującej się na trzecim miejscu mobilnej odsłony przeglądarki Google Chrome (z 12,09 proc. do 12,94 proc.) oraz piątego w zestawieniu Internet Explorera (z 1,7 proc. do 2,31 proc.).

grafika

Spadek zanotowała natomiast druga w rankingu przeglądarka wbudowana w system Android (z 23,84 proc. do 23,44 proc.) oraz czwarta Opera Mini (z 4,67 proc. do 3,51 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS