Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple

W nowej reklamie Samsung podśmiewa się z jakości aparatu w smartfonie iPhone 12 Pro Max, który zestawiony został z Galaxy S21 Ultra.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W dwóch 15-sekundowych spotach reklamowych pokazano różnicę w jakości aparatów w modelach Samsung Galaxy S21 Ultra i iPhone 12 Pro Max. Smartfon Samsunga wypada nieporównywalnie lepiej niż urządzenie Apple w ujęciach księżyca na zbliżeniu oraz jakości fotografii kanapki z serem.

Reklamy okraszono hasłem  "Your phone upgrade shouldn’t be a downgrade". Można to przetłumaczyć jako „Wymiana smartfona na lepszy nie powinna oznaczać obniżenia jego jakości”.

Samsung wbija Apple szpilki w reklamach

To nie pierwszy raz, kiedy azjatycki gigant technologiczny publicznie wbija szpilę największemu konkurentowi z USA. Na przykład w 2018 roku  Samsung zrealizował spot, którego bohaterką była właścicielka iPhone'a, mająca w podróży same problemy ze swoim urządzeniem. Ze względu na jego spowolnione działanie nie może np. obejrzeć filmu w samolocie. Samsung w tym spocie nawiązał też do afery z końcówki 2017 roku, kiedy to Apple w tajemnicy przed użytkownikami obniżał wydajność starszych modeli iPhone’ów by chronić działające w nich baterie.

 ##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najlepiej-sprzedajace-sie-smartfony-na-swiecie-na-czele-iphone ##

Rok wcześniej w reklamie Samsunga pokazano młodego fana iPhone’a, który w kolejnych latach cierpliwie czeka na nową odsłonę flagowca koncernu Apple. W następnych scenach raz za razem okazuje się, że bohater reklamy odkrywa kolejne wady i niedociągnięcia flagowca Apple, których nie mają telefony Samsunga wykorzystywane przez innych użytkowników.

Kreacje reklamowe Samsunga w USA przygotowuje agencja Wieden + Kennedy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?