San Markos, Grupa Eskadra i EM&A zareklamują PKP Intercity

Agencje San Markos, Grupa Eskadra i EM&A wygrały przetarg na obsługę reklamową PKP Intercity w zakresie BTL do końca br.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

San Markos, Grupa Eskadra i EM&A zajmą się dla PKP Intercity przygotowaniem strategii, kreacji i produkcji reklam BTL oraz obsługą w zakresie DTP. Współpraca jest zaplanowana do końca br.

Cena zaproponowana przez San Markos to 118,26 tys. zł, przez Grupę Eskadra - 81,92 tys. zł, a EM&A - 12,49 tys. zł.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia San Markos otrzymała 57,8 pkt, Grupa Eskadra - 61,9 pkt, a EM&A - 72,9 pkt. Oferty złożyły jeszcze agencje Artgraph, Mediacap, BE7, Partner of Promotion, BDDA, Kore Konektiv i BGGA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej