SanDisk wprowadza na rynek bezprzewodowe pamięci flash

SanDisk Connect to nowa linia bezprzewodowych urządzeń flash, które mają ułatwiać dostęp oraz dzielenie się multimediami za pomocą urządzeń mobilnych.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Nowa seria składa się z dwóch urządzeń. SanDisk Connect Wireless Flash Drive jest dostępny w dwóch pojemnościach - 16 i 32 GB.

Wbudowana bateria pozwala na 4 godziny nieprzerwanej pracy, a moduł łączności bezprzewodowej obsługuje jednocześnie do czterech urządzeń.

grafika

Z kolei SanDisk Connect Wireless Media Drive od strony wizualnej przypomina dysk. Producent wprowadza na rynek dwie wersje: 32- i 64-gigabajtową, z czego każdą wyposażono dodatkowo w slot na karty Micro SD. W obu zastosowano też akumulator pozwalający na 8 godzin pracy bez ładowania. Nadajnik WiFi może się łączyć bezprzewodowo z maksymalnie ośmioma urządzeniami mobilnymi i wykonywać jednocześnie transmisję strumieniową pięciu różnych filmów HD.

grafika

- Konsumenci posiadają coraz więcej rozmaitych urządzeń mobilnych, z których dostęp do różnych treści może być trudny. Wprowadzając nową linię produktów SanDisk Connect, dajemy użytkownikom osobiste urządzenia pamięci masowej o szerszych możliwościach. Połączyliśmy przenośność małych pamięci flash z wygodnymi funkcjami transmisji strumieniowej i udostępniania treści - komentuje Hagai Heshes, dyrektor ds. marketingu produktów detalicznych w SanDisk.

Produkty z linii SanDisk Connect są zgodne z urządzeniami: iPhone, iPad, iPod Touch, Kindle Fire i Android (2.3 i nowszy) oraz komputerami PC i Mac. Producent przygotował również dedykowane aplikacje mobilne, które można znaleźć w sklepach AppStore, Google Play i Amazon AppStore.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały