SAR przyjął dwie nowe agencje

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych członków – agencje Lettly oraz DDOB, obie specjalizujące się w influencer marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
SAR przyjął dwie nowe agencje

Lettly to agencja strategiczna influencer marketingu, która działa od 2015 roku. Agencja odpowiada za cały proces współpracy z twórcami — od tworzenia strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji i raportowania kampanii. Firma współpracowała m.in. z markami Zalando, Netflix, Vichy, Farfetch, Skoda, Iwostin czy Danone. Wśród agencji partnerskich Lettly są np. Polot, Przestrzeń, VMLY&R, Albedo Marketing, 180heartbeats + Jung v. Matt czy 24/7 Communications.

DDOB istnieje na rynku od 2013 rok. Na wszystkich dostępnych platformach realizuje kampanie z mikro, makro i nano influencerami, celebrytami i artystami. Agencja ma na koncie ponad pięć tysięcy zrealizowanych kampanii dla największych polskich i światowych marek. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?