Sara James polską ambasadorką Equal Spotify Global

Sara James została globalną pierwszą polską ambasadorką programu Spotify Equal i najmłodszą w historii w tym gronie. Z tej okazji ukazał się pierwszy w całości anglojęzyczny utwór wokalistki – „My Wave".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dołączająca do inicjatywy Spotify Equal Global w czerwcu 14-letnia Sara James będzie pierwszą z Polski i najmłodszą ambasadorką programu w historii.

Sara James dała się poznać szerokiej publiczności dzięki wygranej w 4. edycji programu telewizyjnego „The Voice Kids" oraz zajęciu drugiego miejsca w finale Eurowizji Junior w 2021 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-zamowic-spotify-wyniki-streaming-audio-muzyka-online ##

Sara James na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku

1 czerwca, czyli w dniu dołączenia Sary James do programu Spotify Equal, ukazał się także jej najnowszy singiel „My Wave", który jest pierwszym w całości anglojęzycznym utworem wokalistki. W tym miesiącu jej wizerunek pojawi się również na okładce globalnej playlisty Equal oraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Spotify Polska (@spotifypoland)

– To niesamowite, że dostałam szansę reprezentowania tak fantastycznej inicjatywy jak Spotify EQUAL. Równouprawnienie i wspieranie kobiet to dla mnie wyjątkowo ważny temat – dzisiejsze czasy są ciężkie, ze względu na presję, oczekiwania, rywalizację z jaką musimy mierzyć się na co dzień, dlatego to niezwykle istotne, aby podkreślać siłę kobiet i walczyć o to by ta siła była dostrzegana i doceniana – komentuje swoje dołączenie do grona ambasadorek equal Sara James.

Do tej pory w akcji Spotify Equal udział wzięły Sarsa, Daria Zawiałow, Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Natalia Szroeder. Kampania Spotify Egual ruszyła wiosną ubiegłego roku.

Equal Music Program ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety.  Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich