Sarnowska odpowiedzialna za marketing i promocję Superstacji

Od marca współpracę z Superstacją rozpoczęła Katarzyna Sarnowska. Jest odpowiedzialna za plany marketingowe i politykę promocyjną kanału.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Sarnowska ma za sobą 5-letnie doświadczenie w mediach. Współpracowała m.in. z niezależnymi domami produkcyjnymi w zakresie promocji seriali i filmów fabularnych (Delta Film, Magic Hour, studio filmowe Gabi).

Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na specjalizacji psychologia mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej