Sarota PR rozwija ofertę digitalową

Agencja Sarota PR poszerza budowaną od 12 lat ofertę digital marketingową i uruchamia stronę Sarota Digital. Za ofertę odpowiada wiceprezes firmy Jakub Misiura.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sarota PR rozwija ofertę digitalową

Jak podkreśla Jakub Misiura, wiceprezes Sarota PR oraz szef działu digital, agencja korzysta z wiedzy i umiejętności zdobywanych podczas 12 lat prowadzenia usług marketingowych w ramach zadań projektowych dla klientów technologicznych.

Dzięki temu specjaliści Sarota PR posiadają szeroką wiedzę na temat potrzeb branży IT. – Realizowaliśmy liczne projekty dla naszych klientów, w tym dla marek PHILIPS, SAPPHIRE Technology, TechData, Signify, czy Verizon Connect. Wraz z ich rosnącymi potrzebami i systematycznym wzrostem całej agencji, wystąpiła potrzeba ustrukturyzowania działu Digital Marketingu i jego oferty – mówi Misiura.

Rusza Sarota Digital

Wśród usług oferowanych przez Sarota Digital znajdują się web design i web development, e-mail i social media marketing, produkcja wideo, projektowanie graficzne i branding, działania content marketingowe, a także z obszaru influencer i performance marketingu. 

– Nasze plany na najbliższą przyszłość to poszerzenie portfolio o usługi w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Wykorzystujemy do tego nasz rozbudowany know-how i znajomość środowiska Microsoft 365 oraz rozwijanych w nim własnych narzędzi PR, które przyniosły nam zwycięstwo w globalnym hackathonie Microsoftu – mówi Jakub Misiura. 

Dział Digital jest również wewnętrznym developerem narzędzi i automatyzacji w agencji Sarota PR. Dzięki temu zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B i produktowych mogą korzystać z zaawansowanych funkcji analitycznych i cyfrowych procesów niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii komunikacyjnych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję