Schulz Brand Friendly przygotuje nowe reklamy słodyczy firmy Wawel

Produkująca słodycze firma Wawel rozstrzygnęła przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej. Działaniami dla producenta zajmie się agencja Schulz Brand Friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wyłoniona w przetargu agencja Schulz Brand Friendly zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji marki Wawel. Współpraca obejmie wszystkie subbrandy marki, m.in.: czekolady, czekoladki – Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki, galaretki - Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity. Współpraca rozpoczęła się od grudnia.

Firmy nie podają, ile agencji brało udział w przetargu ani na jak długo zawarły umowę.

W jednej z ostatnich kampanii, realizowanej w październiku br. Wawel promował markę Tofflairs - akcję pod hasłem „Tofflairs face...I wszystko zaczyna się kleić” przygotowały agencje VML Poland, Mets i New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej