„Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół

W listopadzie 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w listopadzie 2014 roku wyniosła 44 610 egz. i w porównaniu do analizowanego okresu rok wcześniej wzrosła o 29,28 proc. W listopadzie 2013 roku tytuł ten był szósty.

Drugie miejsce, po awansie z czwartej lokaty, zajął magazyn „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 43 927 egz. Był on o 3,68 proc. wyższy, niż w listopadzie 2013 roku, czyli miesiącu, w którym tytuł ten wszedł na rynek.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 42 914 egz., po spadku o 3,14 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik sprzedażowy zwiększył się o 67,41 proc. do 39 174 egz. Tytuł ten awansował z miejsca dziesiątego na czwarte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z miejsca pierwszego na dziesiąte. Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. zmniejszył się bowiem aż o 66,49 proc. do zaledwie 20 370 egz.

W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 10,44 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „MiniMini” (również Media Service Zawada) - było to 53,87 proc.

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator