Screen Network prowadzi kampanię informacyjną na temat koronawirusa

Zajmująca się reklamą zewnętrzną firma Screen Network (4Fun Media) uruchomiła kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony przed koronawirusem w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wszystkie ekrany należące do Screen Network (ponad 23 tys. ekranów w ponad 3600 lokalizacjach)  wyświetlają komunikaty przypominające obywatelom o zasadach higieny i współżycia społecznego w obliczu rozprzestrzeniającego się wirusa.  

grafika
grafika

– W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i  edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

W Polsce stan zagrożenia epidemicznego

Od soboty w całym kraju obowiązuje stan zagrożenia epidemicznego. Szef rządu wydało rozporządzenie, zgodnie z którym zamknięte na dwa tygodnie zostały wszystkie sklepy niespożywcze, galerie handlowe, restauracje, puby i kina. Obowiązuje też zakaz zgromadzeń z więcej niż 50 osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/atm-grupa-zawiesza-zdjecia-do-seriali-i-programow-decyzja-nadawcow-i-wlasna ##

Ponadto wznowiono kontrole na granicach z Niemcami, Czechami i Słowacją oraz wstrzymano międzynarodowy ruch lotniczy, kolejowy i autokarowy. Do Polski nie będą mogli przyjeżdżać obcokrajowcy (oprócz tych pracujących lub uczących się u nas), a wszyscy przekraczający granicę będą kierowani na kwarantannę. Od czwartku nie działają kina, teatry, muzea oraz placówki edukacyjne, zostały zamknięte do 25 marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny