Sebastian Górski przeszedł z Polsat Media do iPoster

Do firmy reklamy zewnętrznej iPoster dołączył Sebastian Górski. Objął stanowisko client sales partner, na którym będzie odpowiedzialny głównie za obsługę kluczowych klientów firmy. Wcześniej przez blisko osiem lat był związany z Polsat Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sebastian Górski przeszedł z Polsat Media do iPoster
Sebastian Górski

Sebastian Górski z branżą mediową jest związany od 2004 r. W iPoster jako client sales partner będzie odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów, sprzedaż powierzchni DOOH, a także przygotowanie i realizację strategii marketingowej firmy. 

Zobacz: iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży

Sebastian Górski ostatnio w Polsat Media 

Przez ostatnie blisko osiem lat pracował w Polsat Media, gdzie zajmował stanowiska group account manager, head of product development w obszarze DOOH & radio, a ostatnio - head of strategy w dziale partnerships. Do jego obowiązków należało rozwijanie innowacyjnych produktów reklamowych w DOOH i radiu, a także tworzenie oraz współpraca przy tworzeniu strategii crossmediowych dla klientów. Był również szefem projektu Polsat Media AdScreen, obejmującego ekrany DOOH należące do Screen Network oraz sieć PRN. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w OMD Media Direction, gdzie w ciągu 9 lat przeszedł przez kolejne szczeble kariery - od TV buyera, przez media managera i group account directora, po new business directora. 

– Dołączenie do iPoster to dla mnie okazja, aby jeszcze mocniej skoncentrować się na obszarze DOOH i możliwościach, które niesie ze sobą w zakresie reklamy. Obecnie jest to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów marketingu i wierzę, że z każdym rokiem będzie stanowił coraz większy kawałek tzw. tortu - mówi Sebastian Górski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej