Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów

Trzy pierwsze odcinki "Teraz My" w nowej formule zobaczyło w TVNśrednio 1,66 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiemprogram śledziło średnio 2,19 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program notuje udział w rynku na poziomie 18,82 proc. ( przedrokiem 23,75 proc.). W kluczowej dla TVN grupie 16-49 talk-show ma14,62 proc. udziału w rynku (przed rokiem 18,75 proc. udziału) -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.

Mimo słabszych wyników TVN w grupie 4+ jest w trakcie emisji"Teraz My" liderem rynku. Druga pozycja przypada TVP1 (1,64 mlnwidzów i 18,5 proc. udziału w rynku), trzecia TVP2 (1,35 mln widzówi 15,17 proc. udziału w rynku). Ostatnie miejsce należy do Polsatu(1,27 mln widzów i 14,31 proc. udziału).

Emitowaną w TVN24 "dogrywkę" programu śledzi średnio 209 tys.osób. Stacja ma podczas jej emisji 3,1 proc. udziału w rynku.

"Teraz My" od marca jest nadawane ze zmodyfikowanego studia.Nagrania odbywają się bez udziału publiczności. Program zyskałtakże nową oprawę graficzną oraz identyfikację muzyczną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK