„SEM bez tajemnic” - IAB Polska radzi marketerom (wideo)

Grupa robocza SEM działająca w ramach IAB Polska przygotowała cykl klipów „SEM bez tajemnic”, którego celem jest dostarczenie marketerom porad z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pilotażowe odcinki porad wideo z cyklu "SEM bez tajemnic" są dedykowane marketerom, którzy prowadzą działania promocyjne w wyszukiwarkach oraz dla tych, którzy takie działania planują rozpocząć.

Na każdym filmie eksperci pracujący w grupie roboczej SEM radzą jak sprostać wyzwaniom stojącym przed specjalistami ds. e-marketingu. W pierwszych trzech odcinkach Maciej Gałecki (CEO Bluerank) oraz Marcin Kordowski (CEO S3) opowiadają czym są algorytmy, jak się one zmieniają oraz jak radzić sobie z ciągle zmieniającymi się zasadami gry.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta