Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako „porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy” (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa serka Kiri (produkowanego przez Bel Polska, a dystrybuowanego przez Danone) informująca, że jest on teraz dostępny w formie przekąski. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako „porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy” (wideo)

Reklama serka Kiri podkreśla, że jest to połączenie twarożku i śmietany w formie małych porcji, które smakują całej rodzinie - zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Spot informuje również, że obecnie produkt jest dostępny w formie przekąski z paluszkami, którą np. dzieci mogą zabrać jako drugie śniadanie do szkoły.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Y&R Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"