Serial „Druga szansa” ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN

Nowy serial „Druga szansa” z Małgorzata Kożuchowską w roli głównej po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 2,27 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja podniosła oglądalność swojego pasma o 240 tys. widzów. Serial daje TVN pozycję wicelidera rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Serial „Druga szansa” ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN
fot.tvn

Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków „Drugiej szansy” wyniosła 2,27 mln widzów. Przełożyło się to na 16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest w TVN w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 15 lutego br.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on uwagę 2,54 mln osób (zobacz szczegółowe dane).Warto dodać, że zdecydowanie najniższą widownię miał drugi odcinek produkcji, ale TVP2 w czasie jego emisji relacjonowała rozdanie Telekamer Tele Tygodnia 2016 - galę, trwającą od 20.05 do 22.20, śledziło średnio 3,96 mln widzów (zobacz te dane).

Oglądalność „Drugiej szansy” odcinek po odcinku

Dla porównania, pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie rok wcześniej ósmą edycję „You Can Dance” śledziło o 240 tys. widzów mniej - było to 2,03 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,71 proc. i 18,09 proc.

Warto też dodać, że pokazywany jesienią ub.r. we wtorki o 21.30 serial „Aż po sufit!” oglądało średnio 1,25 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,42 proc. i 11,67 proc. udziału.TVN w czasie emisji „Drugiej szansy” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2,  pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz filmy dokumentalne (raz pokazana została gala z wręczenia Telekamer Tele Tygodnia 2016), a jej udział kształtuje się na poziomie 16,97 proc. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (filmy fabularne; 13,37 proc.) i TVP1 (gł. pasmo filmów dokumentalnych i fabularnych; 4,89 proc).Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też jest wiceliderem, ale pierwsze miejsce należy tutaj do Polsatu. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Pierwszy odcinek „Drugiej szansy” pojawił się w serwisie Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej, a kolejne trafiają tam na trzy dni przed emisją w TVN. W lutym br. pierwsze trzy odcinki produkcji miały w sieci łącznie 1,86 mln wyświetleń. Najwięcej - 710 tys. obejrzeń - zanotował drugi odcinek.

„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś