2,18 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 2,18 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 180 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią na antenę stacji jesienią br., trwają nad nimi prace.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,18 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022
„Na dobre i na złe”; fot. TVP

Niedawno zakończony sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.55, w okresie od 15 września ub.r. do 1 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,18 mln osób, co przełożyło się na 16,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 26 stycznia br. Przed telewizorami zgromadził 2,52 mln oglądających.

grafika

Dla porównania, rok wcześniej „Na dobre i na złe” śledziło o 180 tys. osób więcej. Było to 2,36 mln osób, co przełożyło się na 16,42 proc. udziału w 4+, 13,15 proc. w 16-49 oraz 13,13 proc. w 16-59.

Jesienią nowe odcinki

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku. Telewizyjna Dwójka w sezonie 2022/2023 będzie kontynuować realizowany przez Tadeusza Lampkę serial. Już trwają zdjęcia do nowych odcinków „Na dobre i na złe”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-m-jak-milosc-tvp2-gdzie-ogladac-koniec-emisja-kiedy-nowe-odcinki,7169849999156865a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami