Serwis internetowy „Super Expressu” ruszył w nowej odsłonie

Serwis internetowy dziennika „Super Express” (ZPR Media), działający pod adresem SE.pl, został udostępniony w nowej wersji. Działa ona w dwóch wariantach: desktopowym i mobilnym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej odsłonie serwisu „Super Expressu” zachowano układ poprzedniej wersji, natomiast znacząco zmieniła się szata graficzna. Mocno ograniczono kolor czerwony w menu (dominujący w logotypie dziennika), wprowadzając w zamian więcej czerni. Ponadto poszczególne sekcje zaczęły być oznaczane innymi barwami, np. Wydarzenia - czerwonym, Rozrywka i Superseriale - fioletowym, Superauto i Pieniądze - niebieskim, Sport - zielonym, a Seks i Styl życia - różowym.

Na stronach głównych całego serwisu i wszystkich sekcji zrezygnowano z pokazywania początków zapowiadanych tekstów, a w zamian powiększono fotografie. Pojawiły się na nich znaczki wskazujące, że w materiale znajduje się klip wideo. Bardziej niż poprzednio są też eksponowane materiały wideo dostępne w dziale tv.se.pl.

- Obecnie treści są dużo lepiej wyeksponowane, dzięki czemu dostęp do nich stał się łatwiejszy. Serwis jest także znacznie bardziej elastyczny, jeśli chodzi o rozbudowę sekcji i daje lepsze możliwości tworzenia specjalnych sekcji tematycznych. To stwarza dużo więcej możliwości dla reklamodawców, zwłaszcza tych, którzy poszukują niestandardowych rozwiązań - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Radek Malinowski, redaktor naczelny SE.pl. - Nowy serwis prezentuje w lepszy i wygodniejszy sposób materiały wideo oraz galerie, których codziennie powstaje u nas bardzo dużo, a które cieszą się sporym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że zmiany te po pewnym czasie zaowocują dalszym wzrostem liczby użytkowników - dodaje.

Nowa witryna działa w dwóch podstawowych wersjach: na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serwisy-gazet-fakt-pl-i-przegladsportowy-pl-mocno-w-gore-wyborcza-pl-przed-se-pl-traca-wyborcza-biz-i-polskatimes-pl ##

Serwis we własnym zakresie przygotowała firma ZPR Media - layout zaprojektował Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express, natomiast przy opracowywaniu i wdrażaniu zmian przez kilka miesięcy pracował zespół webmasterów oraz programistów pod kierownictwem Radka Malinowskiego i project managera Anity Anders.

W grudniu ub.r. serwis SE.pl zanotował 2,38 mln użytkowników i 34,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Z kolei średnia sprzedaż ogółem drukowanego „Super Expressu” w styczniu br. wynosiła 157 625 egz. (według danych Megapanelu PBI/Gemius - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej