Serwis Iplex.pl z filmami za darmo

Wirtualna wypożyczalnia filmowa Iplex.pl od wczoraj oferuje wszystkie swoje materiały filmowe za darmo. Serwis finansowany będzie teraz wyłącznie z reklam.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczas za korzystanie z kontentu dostępnego w serwisie trzeba było płacić. Od 0,99 zł za obejrzenie bajki do 8,90 zł za „wypożyczenie” filmu fabularnego.

- Zaoferowanie użytkownikom iplex.pl bezpłatnych treści audiowizualnych stanowi pogodzenie interesów obu stron – reklamodawcy zyskują uważnego odbiorcę swoich spotów, a sami użytkownicy mają dobre skojarzenia z oglądaną reklamą, gdyż dzięki niej otrzymują rzeczywistą wartość – tłumaczy Arkadiusz Świerczewski, współtwórca portalu Iplex.pl.

Projekcje dla internautów są sponsorowane przez reklamodawców poszukujących możliwości emisji interaktywncyh reklam wideo o stuprocentowej oglądalności i mierzalności. Pozytywnie na temat takiej formy promocji wypowiadają się też przedstawiciele branży reklamowej.

grafika

- Taka metoda prezentowania materiałów w sieci stanowi przeniesienie elementów telewizji do internetu, a co za tym idzie, przekierowanie do niego reklamy telewizyjnej. To przejaw trendu, w którym wszelkie kanały komunikacji (prasa, radio) zostają wchłonięte przez sieć  – mówi Paweł Modzelewski, senior interactive planner w domu mediowym Starcom.

W ofercie Iplex.pl znajdują się filmy fabularne, zarówno komercyjne jak i ambitne, pochodzące m.in. od takich dystrybutorów jak Best Film, Vivarto, Epelpol Entertaiment czy 35 mm. Przy okazji udostępnienia darmowego oglądania kontent filmowy poszerzony została m.in. o takie tytuły jak „Wojna polsko-ruska” czy „Mała Moskwa”. Ofertę uzupełniają materiały podróżnicze, przyrodnicze, historyczne, a także bajki i kabarety. W kolejnych tygodniach w serwisie pojawią się również seriale (polskie i zagraniczne) oraz koncerty. Aby oglądać wszytskie materiały nie trzeba się już logować, ani instalować specjalnego oprogramowania.

Wraz z wprowadzeniem darmowego oglądania zmieniono także design strony. Dotychczasowe czarne tło z elementami amarantu zastąpiła biel z szaro-niebieskimi akcentami. Dodano zakładki z podziałem na sekcje tematyczne oraz na najpopularniejsze pozycje w danym miesiącu czy weekendzie. Pod każdym z filmów pojawiła się też lista serwisów, za pomocą których internauta może polecić go znajomym. Każdy z oglądających może dopisać też komentarz lub recenzję, a nawet zamieścić film na swojej stronie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"