Serwis Pracuj.pl z kampanią w telewizji

W stacjach telewizyjnych rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu pracuj.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W poniedziałek w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat), kanałach tematycznych (National Geographic, Hallmark, Planete, AXN, C+Sport, Ale Kino) oraz TVN24 i TVN7 rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu www.pracuj.pl, którego właścicielem jest Communication Partners. Kreacja i produkcja filmu zostały przygotowane przez firmę rafineria.

Trzonem kampanii są dwa, 20-sekundowe filmy „Tańczący z pracą” oraz „Tańcząca z pracą”. Kampanię w TV wspierają reklamy prasowe, radiowe oraz działania w Internecie. Ideą kreatywną filmów jest pokazanie osób, które w nieograniczony, całkowicie luźny i zarazem bardzo zabawny sposób cieszą się z otrzymania pracy. Bohaterami filmów są młoda kobieta i młody mężczyzna, którzy wychodzą z udanego interview.

Film został nakręcony w jednym z najnowocześniejszych biur w Warszawie (Ghelamco). Reżyserem filmów był Xawery Żuławski. Nadzór artystyczny nad całym projektem sprawował szef kreacji w rafinerii Sebastian Szumigaj.

 „Portale internetowe niezbyt często wychodzą z promocją do innych niż Internet mediów. Portal pracuj.pl jako pierwszy w swojej branży zdecydował się na tak silną kampanię w TV. Klient poprosił nas o film, który w prosty, a zarazem silny sposób pokaże korzyści, które niesie ze sobą odwiedzanie portalu – wchodząc na www.pracuj.pl możesz znaleźć swoją wymarzoną pracę i zmienić swoje życie. Taki komunikat jest ideą opracowanej przez nas kampanii. Film został przygotowany na podstawie precyzyjnego briefu, a jego realizację poprzedziły badania. Nasi bohaterowie tańczący z pracą już zmienili swoje życie – teraz czas na ciebie!” – dodaje Paweł Bujski, który odpowiada w firmie za kontakty z klientami.

„Od dawna staramy się przełamywać stereotypy dotyczące pracy. Praca nie jest złem koniecznym, może sprawiać radość i przynosić ogromną satysfakcję. Myślę, że i tym razem udało nam się to pokazać” – podsumowuje Maciej Noga, Dyrektor ds. Marketingu w portalu Pracuj.pl.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek