Serwis sportowy Interii w nowej wersji i z aplikacją na Androida

W serwisie Sport.interia.pl wprowadzono kilka znaczących modyfikacji, m.in. nowy wygląd artykułu i galerii oraz system rekomendacji treści. Jednocześnie witryna zyskała nową aplikację na system mobilny Android.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwis sportowy Interii w nowej wersji i z aplikacją na Androida

Na stronie zmieniono wygląd artykułu i sposób pokazywania dodatkowych źródeł. Materiały wideo i zdjęcia prezentowane są teraz w treści publikacji, bez konieczności przechodzenia na inną stronę. Galerie są pełnoekranowe, a raporty specjalne gromadzą artykuły na określony temat w jednym miejscu.

Tak samo jak w pozostałych serwisach rozrywkowych Grupy Interia.pl na Sport.interia.pl wprowadzono system rekomendacji treści, który powstał w oparciu o autorską platformę big data.

Jednocześnie udostępniono nową wersję aplikacji serwisu na system mobilny Android. W aplikacji wprowadzono zdjęcia z efektem parallax oraz powiadomienia push o najważniejszych wydarzeniach. Obecnie eksponowane są treści dotyczące Euro 2016 i igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro.

grafika

grafika

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS