Shinrai - nowy program partnerski OKI Europe

Firma OKI Europe uruchomiła nowy ogólnoeuropejski program partnerski Shinrai, który ma wzmocnić i przyczynić się do rozwoju relacji OKI z obecnymi oraz nowymi partnerami.

km
km
Udostępnij artykuł:
Shinrai - nowy program partnerski OKI Europe

Shinrai ma otworzyć nowe możliwości biznesowe w ramach sieci dystrybucyjnej OKI. Ogólnoeuropejski program obejmuje ukierunkowanie sprzedaży, nagradzanie za lojalność, wsparcie marketingowe oraz prowadzenie szkoleń.

Program działa na kilku poziomach, takich jak Business, Premium, Executive, E-Commerce i Business Mail Order. Są one oparte na indywidualnym dla każdego partnera modelu biznesowym oraz zmiennym poziomie integracji i zaangażowania w OKI. Każdy z poziomów oferuje inne korzyści, w tym różne formy wsparcia biznesowego i nagrody.

grafika

Partnerzy Premium, Executive, E-Commerce i BMO otrzymają certyfikat autoryzowanego partnera oraz umowę programu partnerskiego Shinrai, a dodatkowe wsparcie zostanie udzielone przez dedykowanego opiekuna, który ma pomagać dystrybutorom w osiągnięciu ich celów biznesowych. Cele sprzedaży mają być określane indywidualnie w każdym przypadku, a nowy system premiowania wyników ma nagradzać inwestycje w firmę OKI, jej produkty i usługi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"