Siatkarz Michał Winiarski reklamuje kosmetyki Luksja dla mężczyzn

Michał Winiarski, siatkarz reprezentacji Polski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (produkowanych przez PZ Cussons). Kampanię z jego udziałem zaplanowano na kwiecień.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Siatkarz Michał Winiarski reklamuje kosmetyki Luksja dla mężczyzn

Na sklepowe półki trafiła linia produktów Luksja dla mężczyzn. Twarzą kampanii został znany polski sportowiec Michał Winiarski. Jak tłumaczą przedstawiciele PZ Cussons, jest on idealnym odzwierciedleniem nowej linii.

- Tworząc nowe żele pod prysznic myśleliśmy o mężczyźnie dokładnie takim ja on - młodym, aktywnym, wysportowanym. Z badania, które przeprowadził dla nas Millward Brown wynika, że ponad połowa Polaków uważa Michała za wzór do naśladowania, a aż 72 proc. postrzega go jako profesjonalistę w swojej dziedzinie - uzasadnia Monika Modrzejewska, brand manager marki Luksja.

Kampania z udziałem Winiarskiego prowadzona będzie od kwietnia pod hasłem „Świeżość w mistrzowskim wydaniu”. Na obecnym etapie firma nie podaje, jakie media obejmie ani które agencje nad nią pracują.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję