Sieć badawcza Łukasiewicz szuka agencji do kampanii wizerunkowej

Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłosiła przetarg na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności placówki jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sieć badawcza Łukasiewicz szuka agencji do kampanii wizerunkowej

Zwycięzca przetargu przedstawi koncepcję strategii, zaprojektuje oraz zrealizuje ogólnopolską kampanię medialną na rzecz zwiększenia rozpoznawalności marki Łukasiewicz, z wykorzystaniem efektywnych narzędzi i kanałów dotarcia.

Po realizacji działań kampanijnych planowane jest przeprowadzenie badania na grupie docelowej kampanii w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz oraz przeprowadzenie badania na grupie do 20 dziennikarzy podejmujących tematykę badań i innowacji w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz.

Grupą docelową kampanii będą przedsiębiorcy, w tym właściciele oraz osoby decyzyjne w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższa i średnia kadra zarządzająca w przedsiębiorstwach, managerowie oraz osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych, pracownicy obszarów badawczych przy i w przedsiębiorstwach, ze szczególnym uwzględnieniem tych rozważających wdrożenie innowacji w swojej firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?