Sieć Dentsu zrezygnuje ze słowa „Aegis” w nazwie od 2020 roku

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network, do której należą takie agencje, jak Carat, Vizeum, iProspect, dentsu X zamierza usunąć z nazwy człon „Aegis”. To element realizacji strategii One Dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Człon „Aegis” ma zniknąć z nazwy Dentsu Aegis Network od 1 stycznia 2020 roku. Sieć chce też zintensyfikować działania w regionie Azji i Pacyfiku, aby w pełni zrealizować strategię „One Dentsu”.

Pracownicy sieci zostali poinformowani, że z początkiem przyszłego roku pojawi się nowa struktura korporacyjna, w ramach której sieć będzie działać obok Dentsu Inc., a nie jako spółka zależna.

Dyrektor naczelny i dyrektor wykonawczy DAN, Tim Andree w rozmowie z Campaignlive  wprawdzie nie potwierdził rebrandingu, ale jasno dał do zrozumienia, że ​​biznes jest przełomowy. - Integracja Dentsu Network i Aegis Media dobiegło końca - powiedział. Z kolei rzecznik sieci dodał: - Obecnie nie skupiamy się na nazwie, ale na działaniach zbliżających firmy Dentsu Aegis Network i Dentsu. Jest to naturalna ewolucja w celu zapewnienia długoterminowego zrównoważonego rozwoju, zbudowanego wokół naszego zorientowania na klienta, innowacji i kreatywności.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dentsu-aegis-network-tworzy-dentsu-data-services-na-czele-tomasz-chojnecki,7171427732153985a ##

Sieć Dentsu przyjęła nazwę Aegis w 2012 roku w wyniku przejęcia przez Dentsu za 3,2 mld funtów brytyjskiej grupy Aegis.

- Od ponad roku jesteśmy w procesie transformacji. Cel to, zgodna z naszymi obserwacjami, zmiana funkcjonowania grupy, czyli maksymalne wykorzystanie kompetencji, które posiadamy (strategia, data, digital, performance marketing, produkcja filmowa czy planowanie mediów) dla rozwoju produktów, marek i usług naszych klientów. One Dentsu to naturalna ewolucja, która ma na celu zapewnienie długoterminowego, zrównoważonego rozwoju, zbudowanego wokół wspólnej pasji budowania marek w oparciu o innowacyjność, idee, dane, technologie i kreatywność. Istotne jest dla nas to, jak obsługujemy naszych klientów i odpowiadamy na ich wyzwania- podkreśliła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Martyna Adamska, PR coordinator w Dentsu Aegis Network Polska.

O tym, co dokładnie to oznacza dla biznesu w Polsce i na świecie polski oddział DAN poinformuje po wakacjach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dentsu-aegis-network-polska-tworzy-centra-eksperckie-i-powoluje-client-partnerow,7171487795034241a ##

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"