Sieć Inea z nowym logo

Wielkopolska sieć kablowa Inea wprowadza nowy logotyp i kolor korporacyjny.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowy znak kabla i kulki w logotypie operatora zastąpił symbol obrazujący – jak podaje spółka - “bliskość, wzajemność i globalność”, a używane trzy kolory  (niebieski, zielony i pomarańczowy) zostały zastąpione przez kolor turkusowy. - Inea odświeża swój wizerunek ze względu na dynamiczny rozwój oferowanych usług, również spoza technologii kablowej – informuje sieć w komunikacie.

Nowe logo towarzyszy kampanii o przyspieszeniu prędkości internetu, realizowanej pod hasłem „Życie nabiera tempa”, której start będzie miał miejsce 20 września br. (więcej na ten temat). Wdrażanie nowego znaku graficznego będzie miało charakter ewolucyjny i zostanie zakończone do początku II kwartału 2011 roku. Za jego zaprojektowanie odpowiadała agencja Pomarańcza.

Sieć Inea na koniec czerwca br. miała w sumie ok. 139 tys. abonentów.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"