Sierpniowy “Naj” z filmem “Raj dla par”

Do części nakładu sierpniowego numeru miesięcznika “Naj Magazyn” (G+J Polska), który ukazał się 20 lipca br., dołączono płytę DVD z filmem “Raj dla par”. To także drugie wydanie pisma z mutacją w małym formacie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Właśnie do tego mniejszego formatu (o wymiarach 170 na 218 mm), dodano wspomnianą płytę DVD - nakład tej wersji pisma wyniósł 45 tys. egz., a cena 11,99 zł.

Pozostałe 200 tys. egz. wydania ukazało się bez dodatku - była to zarówno w wersja w standardowym formacie (200 na 255 mm) w cenie 2,69 zł jak i w mniejszym formacie za 1,70 zł.

grafika

Sierpniowy numer “Naj Magazynu” wsparty jest kampanią reklamową w telewizji (Wedding TV, FOXlife, Kuchnia.tv, Domo.tv, Zone Club, Zone Romantica, Zone Reality), magazynach i serwisach G+J Polska, w portalu Wirtualna Polska oraz w sieci City Channel (reklamy w telewizorach oraz w autobusach w Warszawie i Trójmieście). Kampanię wydawca przygotował we własnym zakresie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych